8. okt. 2014

Pastelfarvet flagranke i Liberty stoffer kantet med skråbånd og tittebånd.

Så har jeg igen været igang med symaskinen. Jeg har syet denne søde flagranke. Flagranken er syet af Liberty Betsy og Liberty Fairford.
Jeg har bevist valgt at at lave denne flagranke i pasteller. Jeg har valgt pastel lyserød og pastel lyseblå. Jeg syntes selv at det er en smuk kombination som er lidt utraditionel. 

Hvis du har lyst til at sy en flagranke magen til den på fotoet her, ja så kan du finde alt hvad du skal bruge i stofbutikken bettyp.dk
Kh Ann :-)

Detalje foto af vimpel i Liberty Betsy stof. Stoffet er i pastelfarver.
Her ses en vimpel i Liberty Betsy. Vimplen er kantet med skråbånd i køkkenternet lyseblå og hvid og en lille piping/tittebånds kant i lyserød. Kanten har en stikning i lyserød tråd der matcher pipingbåndet. 
Vimpler i Liberty stoffer - Liberty Betsy og Liberty Fairford
Sød flagranke i to slags liberty stof. Begge stoffer er pastelfarvet og er kantet med skråbånd og tittebånd ligeledes i pastelfarver.

#25

Ingen kommentarer:

Send en kommentar